UWAGA! Dołącz do nowej grupy Żyrardów - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania „Mistrzu, zwolnij” – nowa akcja prewencyjna PZU i Policji dla kierowców

Izabela Chaberska

Izabela Chaberska


Od 2 września rusza ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij” przygotowana przez PZU we współpracy z Policją. Akcja ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach oraz zwiększenie świadomości kierowców na temat konsekwencji nadmiernej prędkości. Z danych wynika, że w ubiegłym roku na polskich drogach zginęło blisko 1 900 osób, a wakacje 2024 roku przyniosły niemal 350 ofiar śmiertelnych. Inicjatywa ma na celu zachęcenie do ostrożnej jazdy i reagowania na niebezpieczne sytuacje.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” jest kontynuacją wcześniejszej akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, która odnosiła duże sukcesy w przeszłości. W ciągu dziesięciu lat na polskich drogach zginęło blisko 25 000 osób, co podkreśla tragiczne statystyki związane z wypadkami drogowymi. PZU, analizując zachowania kierowców, decyduje się na kampanię mającą na celu zwiększenie kultury bezpiecznej jazdy. Akcja jest już obecna w przestrzeni publicznej i dotrze do wielu kierowców poprzez różnorodne media.

W ramach kampanii PZU do kierowców trafi milion naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które mają być rozdawane przez funkcjonariuszy Policji podczas działań kontrolnych. Naklejki oraz ulotki edukacyjne będą również dystrybuowane przez pracowników PZU. Dodatkowo, w miejscach o wzmożonym ruchu ustawione zostaną billboardy przypominające o konieczności zachowania ostrożności, zwłaszcza w ostatnich kilometrach podróży, gdy zmęczenie i pośpiech mogą być niebezpieczne. Organizowane będą również konkursy umożliwiające wygranie szkoleń z zakresu bezpiecznej jazdy.

Źródło: Policja Żyrardów


Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” – nowa akcja prewencyjna PZU i Policji dla kierowców

Średnia ocena:4.46 Liczba ocen:25


Zobacz Także